Írta: Administrator ● hétfő 05 november 2018 - 11:20:11 ● Hozzászólás: 0
Kedves Pályázók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy egy programfejlesztés miatt, a jogszabályi változásához igazodva elkezdődött a pályázatok kapcsán kiküldött iratok címzésének módosítása, vagyis a cégkapura történő kézbesítés. Ahol a támogatást igénylők a meghatalmazásukon azt kérték, hogy saját maguknak kerüljenek az iratok megküldésre, azoknál nem tudjuk a meghatalmazottnak küldeni az iratokat, csak a támogatást igénylőknek.

Önkormányzatok esetében nincs cégkapu, ebben az esetben a KÉR (az egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszere) rendszeren keresztül kerül az irat kiküldésre elektronikusan. Amelyik önkormányzat nem rendelkezik KÉR regisztrációval, kérjük regisztráljon annak érdekében, hogy a LEADER pályázatok kapcsán kapott iratokat át tudja venni elektronikusan.

Hasonló probléma áll fenn azon szervezeteknél, akiknek nincs cégkapujuk (pl.: egyesületek, alapítványok, egyházak). Ilyen esetben a támogatást igénylők nem kaptak értesítést. Kérjük a támogatást igénylőt, hogy létesítsenek cégkaput, annak érdekében, hogy ki tudjuk küldeni részükre az iratokat elektronikusan.

Postai úton nem áll módunkban iratot kiküldeni.

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be, vagy kattints ide a regisztrációhoz